[Gammalt inlägg] Grattis till Perne...

...och till mig, så klart! Perne fyller nästan lika många år som mig! *blåser i flärp*



Jag firar genom att först hämta M på tågstationen i Älvsbyn, sen får vi se vad som händer. Att det blir en bra dag tvekar jag inte en sekund på.

Sen så försöker jag öka vetskapen om (och bidragen till) Camfeds projekt för att utbilda flickor i Afrika (länk till Facebook-sidan) - därför att kvinnor är de främsta utbildarna av barn (jag menar alltså att det oftast är mammorna som lär barnen nya saker när de är allra minst).

Men nu ska jag äta nåt snabbt och göra mig klar innan pappa och A kommer. M och jag kommer att vara hemma på eftermiddagen i fall ni vill komma och fika. För fika finns det, tro mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0