[Gammalt inlägg] Tiden går så fort när den står stilla

Ja, eller nåt sånt. Dagarna i sig känns rätt så långa, men veckorna svischar bara förbi.

Nu är januari månad snart över, jag har gått på min utbildning i en vecka och jag är trött (har gått mycket mer än min halvtid i veckan) och förvirrad (av all information). Men jag gillar utbildningen och mina arbetskamrater, vilket är ett plus. Och vår föreläsare Jerker Swande, som kommer tillbaka redan på torsdag, är jätteintressant att lyssna på!

Min lön från Tomtesagan har inte dykt upp på mitt konto trots att jag fått lönespec. Det verkar som om det blivit något fel med clearingnumret...får kolla det i morgon eftermiddag, eftersom jag har halvdag på jobbet.

Sen så har jag efter 9 månader hittat tillbaka till myLot. Tyvärr tappade jag den lilla summa pengar jag tjänat in där, men jag har fått ihop $0.30 på en vecka och det är ju inte för pengarna jag håller på. Det är kul att svara på frågor och diskutera olika ämnen!

Men nu ska jag försöka gå och lägga mig i tid ikväll om jag ska orka upp i morgon bitti!


Kommentarer
Carola L

Hej vill bara tipsa om en tävling



http://mariasdagbok.blogspot.com/2009/01/nyhet-p-min-blogg.html

2009-01-26 @ 12:31:32
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Carola L

Vi är hemma :-)

2009-01-26 @ 16:11:35
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0