[Gammalt inlägg] "Same, same, but different"

Jag har slutat mitt jobb.  Eftersom jag inte mådde bra där så känns det som att jag har tagit rätt beslut. Vi får se vad AF säger när jag far dit, förmodligen till veckan.

RFSL Nord höll sitt årsmöte igår kväll, och jag blev omvald (puh). I morgon bär det av till Storforsen, och jag har inte börjat packa än...jag vill väna till sista minuten, som vanligt. 

Nu väntar jag på att Carola och A ska komma och följa mig för att hämta min skrivare och elektriska tandborste, och jag kanske borde plocka ihop lite medan jag väntar eftersom det ser lite ut som "hej, kom och hjälp mig" här....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0