[Gammalt inlägg] "Hela världen är en scen, typ"

Vi hade genrep på pjäsen i kväll. Förutom några små missar så gick det riktigt bra, och vi är redo för PREMIÄREN på lördag kl. 17 på Gläntan utanför Piteå. Om du har vägarna förbi eller redan bor i närheten och skulle vilja komma, så gör det! Biljetterna kostar bara 75 kr. :)

Jag funderar på om jag ska gå och se Righteous Kill i morgon...det blir nog så. Sen ska E och jag se Tropic Thunder på fredag - som jag har väntat på den filmen! Fredagkväll är det även Hannibal Lecter night på Bio3an

Och nu är det i morgon...jag borde ha börjat inlägget lite tidigare men fastnade framför TV:n som jag så ofta gör! Hade bara tänkt kika igenom några filmer till och sen är det dags för mig att gå och lägga mig.


Kommentarer
Carola L

Vad bra att genrepet satt! Lycka till på lördag!

2008-10-09 @ 07:01:29
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0