[Gammalt inlägg] "Lyckan är okalkylerbar och hoppar oftast fram från ett oväntat håll." *

NaNoWriMo-klistermärkena har kommit! Jag trodde aldrig de skulle hinna komma innan vår kick-off ikväll, men tji fick jag!

Jag är på väldigt gott humör, vilket jag är tacksam för. Det behövs om man ska städa. <går iväg och diskar> Jädra mysko diskpropp! Den är inte tät för fem öre. *grr* Men jag är fortfarande på gott humör!

Har tagit fram kläderna jag ska ha ikväll. Det blir jeans, kavaj och skjorta.

Ska plocka ihop lite till och sen blir det att käka nåt lätt. Och kanske, kanske tar jag en tur till Gallerian.



* Maria Leijonhjelm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0