[Gammalt inlägg] Tomten är faktiskt död :(

Jultomten är död. Ja, Harry Nyman som  spelat jultomten i Luleå Stadspark och på P4, alltså. Jag träffade honom i augusti, och det känns så overkligt varje gång någon jag har träffat dör. :/

Fick ett samtal från ABF i morse. Jag ska börja en skrivarcirkel nu i höst eftersom jag vill utveckla mitt skrivande på svenska, och det känns jättespännande eftersom jag i princip bara skrivit på engelska de senaste 20 åren....

Läste i Världsbladet (dvs Piteå-Tidningen) att Katerina Janouch signerar böcker på Bodéns bokhandel i eftermiddag. Jag googlade runt lite och hittade ett intressant inlägg om romanskrivande hon skrev för ungefär ett år sedan. Det är bra att veta att jag inte är helt ute och cyklar! *s* Och än en gång blir jag påmind om att jag behöver en skrivare; jag borde verkligen se till att ha en innan november.

I dag ska jag kontakta media om föreställningen på lördag, och sen kanske jag tar en tur ner till Gallerian. Och ju mer jag tänker på det, desto mer vill jag se Righteous Kill....


Kommentarer
Carola

Jag sa det till Adelina -Åh Noliatomten sa hon :D



Kolla in Swap-Bot där går man med i de swappar man vill.



Jag heter mammamuh (så klart) jag är med i en med thé nu (eller två egentligen) - kostar lite att skicka och du kan få lite thé av mig som jag köpt idag inför swapparna.

2008-10-09 @ 11:51:41
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0