[Gammalt inlägg] "Spegel, spegel...eh, luktar det bränt här?"

I förmiddags SMS:ade Cerridwene och frågade om jag ville käka frukost på Kvarters. Det ville jag naturligtvis, och det blev en massa NaNoWriMo-snack (sa vi förresten varje måndag under NaNo? I så fall blir det den 3/11, 10/11, 17/11 och den 24/11) . Jag har massor med idéer och kan knappt vänta till november! Jag har...bearbetat min skrivbok lite, och jäklar vad bränt det luktar i köket! *himlar med ögonen* Ska visa lite bilder senare, när jag laddat batteriet i kameran.

Känner mer och mer att jag vill ha ("behöver") en bärbar dator. Och en skrivare.  Helst innan november. *nickar* Har försökt ringa till Skatteverket från och till under dagen men det tutar bara så där konstigt upptaget...jag vill ju veta hur mycket min reavinstskatt blir!

På fredag ska jag, Cerridwene och E gå och se Max Payne. Men innan dess, redan ikväll, ska jag och E se Mirrors (hur kan den trailern förresten vara okej för alla att se?! Den är otäck, ju!). Sen får vi se om jag lyckas sova efter det.... Jag är inte lika mörkrädd som jag har varit tidigare, men jag har en mycket livlig fantasi och inbillar mig saker på kvällarna. Jag ska i alla fall se den, och ska försöka att bara bli lite så där lagom rädd så att det pirrar lite i magen. Kiefer Sutherland är ju en gammal favoritskådis (och ansiktet för en av mina allra första originalkaraktärer, Joe Lake), och Amy Smart är ju söt, så det ska nog gå bra. :)

Dagens sajttips: CrimeMedicine - såg en annons i Metro, och tyckte att den såg lite mysko ut. Så jag kollade upp den, och det var rätt så intressant (men skrämmande) läsning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0