[Gammalt inlägg] Trött av att låtsas sova

Klockan är inte ens nio och jag är helt slut. Har väl iofs inte fått så mycket sömn som jag skulle ha behövt (att låtsas att man sover är faktiskt tröttsamt!), men jag hade tänkt åtgärda det snart.

Föreställningarna gick bra idag med, även om det var en i publiken som hade på sin mobilelefon under en av föreställningarna, och den ringde flera gånger med en jätteirriterande signal. Men det var bara att bita ihop och fortsätta med pjäsen som vi gjorde vid diverse tekniska missöden.

I morgon kanske jag skymtar förbi i ett kort reportage på 24Norrbotten. Reportern spelade in sammanlagt 1½ timme, men det skulle komprimeras till ungefär en och en halv minut! Jag ska försöka få tag på hennes råmaterial, men jag vet inte om jag kommer att få det.

Bestämde mig under dagen för att låta skrivarkursen gå före på måndag. Jag ska förbi på Gläntan lite tidigare för att  se om R och S behöver hjälp med något, sen bär det av till Framnäs på kvällen. Men först är det torsdag, och då ska mamma förbi. Sen kommer pappa och hämtar mig eftersom farmor ska bjuda på mat.

Jag fick ett gäng pocketböcker idag, en om rasism, två om religion och en om Alexander den Store.Jag hade tänkt läsa i alla fall en av dem i kväll, men jag är för trött så det blir Family Guy och sedan House.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0