[Gammalt inlägg]"The fucking mirrors! They are everywhere"

Mirrors var helt okej. Stefan retades lite och sa att han skulle smyga in i salongen och skrämmas, vilket han tack och lov inte gjorde. Men han släckte ner när de andra hade gått, vilket var lite obehagligt. Och att gå hem var inte alls kul, eftersom jag med min livliga fantasi funderade på vad som skulle hoppa på mig och varifrån det skulle komma (och jag undviker speglar).... Jo, jag har problem. ;-þ

Jag ska nog göra lite te och toast och se någon riktig feelgood-film nu, det känns som om jag behöver det. Men jag tröstar mig med att Kiefer Sutherland också blir rädd av skräckisar. :-)


Kommentarer
HannahSthlm

Önskar dig en fin tisdag..snart;)!

2008-10-13 @ 23:27:40
URL: http://www.hannahsthlm.se
Carola

haha - ja, du är ju rätt feg av dig - klickat på annonser

2008-10-14 @ 06:10:42
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Carola

Hon sover ju bra - somnar vid 19-20 tiden och kliver upp när hon känner för det :D typ 5, men det funkar ganska bra,



Nej, jag klarar mig nog utan stol - det är inte skönt att sitta heller. Nu ska jag käka nån lunch och sen ska jag lägga mig och vila i en liten stund innan det är dags att dra iväg och hämta det lilla eländet

2008-10-14 @ 11:54:11
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0