[Gammalt inlägg] "Tänk att de aldrig kan få nån ordning på det där"*

Jag har minne som en fiskmås. Jag ska ju på kalas hos Skattmasen i eftermiddag, och jag vet att tiderna 14 och 17 har sagts. Det står 17 i min mobil, men jag tänkte att jag kanske hade missat att uppdatera den sedan Skattmasen ringde i går för att ändra tiden. Sedan hittade jag en lapp jag skrivit kl 17 på, men blev osäker på om jag skrivit den när Skattmasen ringde för att ändra tiden eller när han sa att vi skulle träffas idag.

Men nu så kom jag på att Skattmasen sa att vi skulle träffas idag när jag var där i förrgår, och mindes (?) att jag skrivit lappen när jag pratade med honom igår. *skakar på huvudet* Om jag är sen och de saknar mig så lär de ju ringa. :)

Tidigare idag har jag jobbat med planeringen av min NaNovel. Jag har helt allvarligt suttit och pusslat ihop ett assistansschema för min huvudkaraktär! Ambitiöst, va? Sedan har jag uppdaterat mina två engelskspråkiga bloggar, ceci2176 och devinlind.

Funderar på att gå en sväng förbi Gallerian eftersom jag behöver tuschpennor till mitt NaNo-planerande....och så börjar det vara hög tid för mig att kolla upp vilka olika skrivare det finns och i vilka prisklasser.

Och för att återgå till början på mitt inlägg - Max Payne var helt okej och alla tre var nöjda. Sedan fick jag veta att enligt Bio3:ans  bokningsstatistik så ligger jag på andra plats vad gäller enskilda personers biobesök.... :-D

* från Yrrol


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0