[Gammalt inlägg] "Jag ser inga ormar i taket, pappa...."

Har pratat med min nya läkare idag. Han skrev ut lite piller som jag har hämtat ut (TRAMADOL!!!! Åh, vad jag älskar detta lilla piller. Allt blir liksom inlindat i bomull. Men nästa gång ska jag vänta lite längre efter att jag tagit ett innan jag dricker öl), och så ville han att jag skulle prata med dem på Step In, så jag ska göra det.

Mamsen har varit förbi - typiskt att jag hade så stökigt!!!! Hon bjöd på fika, sen köpte jag ett par handskar på InterSport som jag nog betalade för mycket för men det är iaf ett par handskar! Behöver fortfarande hitta något att ha höst och vår.... Hämtade även min klocka på Dellys efter många om och men.

Sen träffade jag E på Kvarters (deras kycklingspett är toppen!). På väg därifrån hamnade vi på Nex Resebyrå - jag är jättesugen på att åka nånstans snart! Inte för att jag kommer att hinna i år med NaNo och Tomtesagan och jul och allt möjligt, men till nästa år kanske....

Efter att jag hämtat min keps på Café 23 bar det av till Nodo för att träffa Helena och kompisar till henne, och fyra och en halv timme senare kom jag hem. Nu är det i princip bara att gå och sova eftersom jag ska träffa P från dramagruppen i morgon 8.30 för gemensam vandring upp till Strömbacka där vi har två föreställningar i morgon och två på onsdag. Jag borde inte vara så nervös, men det är jag i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0