[Gammalt inlägg] Han fattas mig :(

Erling har dött.

Han var en charmig, trevlig, omtänksam person som inte ville klaga eller vara till besvär. Vi brukade säga ibland att om åldersskillnaden inte hade varit 40 år så hade vi nog kunnat vara ihop. Hans kindpussar var underbara, och jag skrattar fortfarande åt att han hade en busvissling som ringsignal.

Jag tänker alltid på Ivan Rebroff när jag tänker på Erling, och vice versa, eftersom jag en gång skickade efter skivor med Ivan till Erling från tyska Amazon. Så därför avslutar jag det här inlägget med en liten Ivan-video:



Kommentarer
Carola

Vad trist - han var ju en kul prick

2008-10-14 @ 13:13:45
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Carola L

Klart att gubbdagis har :D



kanske måste kika förbi där senare idag - typ vid 2 - ska vi ses? I så fall kan vi komma till dig jag och den stora och den lilla

2008-10-15 @ 10:33:32
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0