[Gammalt inlägg] Bland tomtar och...Baggar?

Jag har världens crush (hur skulle ni översätta det till svenska? "Förälskelse" låter inte alls rätt) på Anders Bagge. Den här artikeln om honom ger mig ett brett leende. Jag menar (mina kommentarer inom parentes):

Senast köpta ...

Bok: ”Mr Tourette och jag” av Pelle Sandstrak.
(jag har fortfarande inte läst den här boken, men jag ska)

Film: ”Ironman”. (Det här är en av mina favoriter för tillfället. Jag har inte fått tummen ur och beställt den än - har någon tips på var man får mest av filmen (minst 2-disc) för minst pengar? Det lutar åt att köpa den här på Amazon, men jag har inte bestämt mig än. Känner mig lite snål...jag menar, jag vill inte betala 200 kr eftersom det inte finns något kommentatorspår med RDJ och Jon Favreu (skandal!)....)

Som favoritsysselsättning anger herr Bagge Tv-maraton - titta på typ ”Heroes” och ”24" (även om jag inte kör maraton på just de serierna så blir det Supernatural och House-maraton då och då).

En man helt i min smak. <3


EL och M var förbi i eftermiddags. Riktigt trevligt med besök. Det blir att återgälda besöket till veckan när EL fyller år. :) Blev en kort sväng på stan (Gallerian är ju öppen till 16 på söndagar, vilken lyx), och nu ska jag göra mig klar för att fara på Tomtesagan. AG (nej, inte han, mammamuh! Hee jag får försöka hitta på bättre smeknamn på folk eller helt sonika be om tillåtelse att blogga om människor så jag kan använda deras namn) ska ju också vara med och bor på samma område, så vi ska gå tillsammans hade vi tänkt.

Nu återstår det bara att se om PublishMe tillåter mig att posta det här inlägget någon gång.... *grrr*


Kommentarer
Carola

Nej den AG lär inte spela teater asg

2008-10-12 @ 17:12:01
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Carola

Har klickat på dina annonser - jag gör det varje dag!

2008-10-13 @ 10:10:12
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Carola

EFIT: ett foto i timmen :D

2008-10-13 @ 14:42:20
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0