[Gammalt inlägg] "Du é guld ju"

Det gick rätt så bra på ABF igår. Jag har några idéer som kanske skulle kunna bli nåt.... For till Mammamuh efteråt, och jag ska INTE äta popcorn. Jag mådde jättedåligt i morse och det blev inte att åka till Sunderbyn. Förutom en tripp till ICA på kvällen med Cerridwene så har jag faktiskt inte varit utanför lägenheten idag. Nu mår jag bättre, så jag ska nog både kunna fira far på hans dag och träna Tomtesagan i morgon. Hade tänkt försöka nå 25,000 ord (halvvägs) i NaNo också, vi får se hur det går (just nu ligger jag på 22,145 ord).

Just nu besöks HBT-funkisarna i min fiktiva amerikanska stad av HBT-funkisar från Sverige. Helt plötsligt fann jag mig själv i handlingen, men jag tänker vara rätt hård med Delete-tangenten den 1 december!

MBC och hennes syster kom och hälsade på innan Cerridwene. Jag har inte träffat dem på rätt länge, så det var trevligt.

Förresten, hur skulle ni säga "it takes one to know one" på svenska? Jag kommer inte på det, och det stör mig....

Skulle vilja avsluta för i afton med ett musiktips - Tower of Stone. Det är sån där underbar hårdrock/metal som jag bara inte kan låta bli att gilla. :D När ni ändå kollar in ToS, ta en titt på Charity Rock. Köp en skiva för en hundring, och hela pengen går till välgörande ändamål!


Kommentarer
Af Slifverqvist

genom sig själv känner man andra

2008-11-09 @ 18:11:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0