[Gammalt inlägg] Tur att det inte var så långt hem....

Jag gillar verkligen festerna på Polstjärnan! Massor med skojiga (och snygga!) människor, helt okej musik och bra pris i baren. Vad mer kan man önska sig? Ja, det ska jag nog låta vara osagt för att skydda de mer eller mindre oskyldiga..... ;-þ

Men det var ingen höjdare att fixa kostymen - skjortan är nån slags bomulls-viskosblandning eller nåt sånt och smälte i stället för att brinna...och det luktade as i lägenheten rätt länge.

Tänkte bara passa på att säga innan jag går och lägger mig (det blev lite mycket under västen i afton) att jag har kommit igång med NaNo och ligger just nu på lite över 7000 ord. Förhoppningsvis håller det i sig.

Och i fall att Helena, L och Egon läser det här - tack för i afton! PUSS!


Kommentarer
pappsen

Festa ej så hårt Ha det bra Kram

2008-11-02 @ 07:41:20
mamma

Älskade dotter... kul att du har kul...

men tänk på "posenten Helge"

2008-11-02 @ 18:31:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0