[Gammalt inlägg] Just det...det var ju här den var...

...min svenska blogg, alltså. *hmm* Jag har inte skrivit här sedan i JULI! O.o Hur som helst, nu är jag tillbaka. I alla fall för nu. ;-) Orsaken är att perne har utmanat mig....

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

1. Jag föredrar att skriva på, och prata, engelska framför svenska.
2. Jag älskar film (särskilt om de har funktionshinderinnehåll)
3. Jag är bisexuell.
4. Jag är less på att vara arbetslös.
5. Jag trivs bättre i städer än på landet.
6. Om hon som ansvarade för projektet inte hade dött i cancer hade jag arbetat i New York vid det här laget.
7. Jag har väldigt dåligt lokalsinne.

Jag har inte ens sju personer att utmana, tror jag, så jag utmanar vemhelst som vill göra det. :-)

Nej, nu ska jag gå och...göra något annat. Jag skulle ha träffat en kompis i stan i eftermiddag, men hennes pappa dog i dag.... Så vi får se vad jag hittar på i stället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0