[Gammalt inlägg] Det går ner, sen går det upp

Det blev ingen frukost idag heller, men det blir eftermiddagsfika i stället. Jag har i alla fall hunnit plocka ihop lite hemma, och det här med att stiga upp tidigt på morgonen kansk inte är så farligt trots allt? Men det gör mig ju så himla trött på eftermiddagen/tidiga kvällen, och det är ju ingen höjdare.

Bovärden har varit hit och silikonat och lämnat en duschtröskel eller vad det nu heter nu på eftermiddagen. Bättre sent än aldrig, men jag vill ju att det ska vara lite snyggt också.... Fast jag kan väl inte få allt som jag vill, förstås.

Sen så kom mina Miljonlotter idag, fem stycken. Rent statistiskt är det ju vinst på i snitt var femte lott, så en vinst hade jag i alla fall räknat med. Det blev två - sammanlagt 160 kr! När jag hade registrerat lotterna, inklusive nitarna (vem vet, det kanske blir en av de där bilarna jag surrade om med potentiella kunder?), så kontaktade jag kundtjänst direkt (via mail) och anmälde att jag ville göra ett uppehåll till i sommar. Undrar om en kan göra så? *skrattar*

Nu ska jag göra mig klar, sen får vi se vad eftermiddagen och kvällen har att erbjuda. Det snöar i alla fall inte. *peppar peppar*






Kommentarer
Carola

Ja, visst är det - det värsta är ju när man vet vad de misstänker....

2009-03-20 @ 18:34:47
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Carola

Nä, vi är hemma än.... buss... jag önskar det vore gångväg dirrekt härifrån till industriområdet :D

2009-03-27 @ 10:43:17
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Carola

Jo, det finns det (nästan), men då måste man gå förbi Kupan och upp på Tånggatan och så den vägen (ingen gångväg) - så det blir dubbelt så långt MINST

2009-03-27 @ 16:15:48
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0