[Gammalt inlägg] Starkt jobbat, CD....

Ibland är en ju inte smart.

Jag ska åka till Örebro i april, och i morse ringde jag till kommunen för färdtjänst och resebyrån för hjälp med ledsagning, och bad dem återkomma med mer information på min fasta telefon som jag har införskaffat. Nu, nära på tre timmar senare, när jag gick förbi telefonen i hallen såg jag att den blinkade - jag hade glömt att sätta i strömmen till telefonen, så om folk har ringt har det gått fram signaler men jag har inte kunna ta emot samtalet. *suck*

Nåja, antingen får de ringa igen eller så får jag ringa i morgon.


Jag skulle egentligen ha käkat frukost med Cerr i morse, men det snöar, blåser och har sig, så vi blåste av det (dåliga ordvitsar är legio hos mig). Vi ska försöka igen i morgon.

Nu borde jag plocka ihop och diska eftersom jag inte har den blekaste när mamma dyker upp, men det går trögt. Internet funkar ju! *skrattar*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0