[Gammalt inlägg] Det känns som måndag

Nu är jag uppe i tassemarkerna igen. Även om det på ett sätt känns skönt att vara tillbaka i lägenheten (köket blev snyggt, förresten) så är den väldigt tyst och tom, och om det inte hade varit för alla mina kuddar så hade jag väl gått vilse i min säng....

Det är tur att jag är så upptagen i veckan eftersom jag nog skulle bli helt knäpp annars. Dessutom sparar jag pengar som jag annars skulle använda till "onyttigheter". Men fy vad livet kan vara tråkigt.

När jag satte mig vid datorn tidigare tyckte jag att den var väldigt tyst, och kom på mig själv att trycka enter vid formulär.... Konstigt hur en lär om sig så snabbt. *skrattar*

Men nu ska jag packa upp färdigt och fortsätta plocka i köket.



Kommentarer
Mamma

Älskar dej.....

2009-04-22 @ 23:07:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0