[Gammalt inlägg] Kära...örebroare?

Jag lever och mår bra, och trivs som en delvis vattenlevande varelse i... Ja, vattnet.

M är helt underbar och jag vill inte tänka på att jag ska åka härifrån inom en alldeles för snar framtid. Men just nu njuter jag bara av min nya tillvaro och nya bekantskaper, till och med Snigel så länge hon inte kissar i sängen eller på mina kläder.... Snacka om uppenbar markering - inget subtilt där inte, utan raka rör.

Det enda egentliga problemet är att jag reste från mina laptop-sladdar och får slåss med allehanda tekniska pryttlar, men det löser sig vad det lider.

Nu är det dags för mer Beck, men nu vet alla iaf att jag inte har försvunnit från radarn helt och hållet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0