[Gammalt inlägg] "Jag har mejat ner en hel tomtearmé!" *

Det blev en sväng förbi Skattmasen idag igen. :) Tobias var också där, och han skjutsade mig till Regnbågen sen. Helt okej, eftersom det är jäkla kallt idag - jag undrar om det verkligen är nollgradigt? Det känns i alla fall mycket kallare! Fick med mig en DVD med en tidigare produktion av Tomtesagan, så jag får se hur det påverkar min tollkning. Det är i alla fall lite tjorvigt med en ftm-transvestit som för det mesta känner sig som en man som ska spela tomtemor som egentligen brukar vara en tomtefar....

Efteråt for jag på Polstjärnan, där jag träffade H. :-D Vi får se om hon hinner hälsa på den här svängen.

I morgon ska jag träffa E på Kvarters. Sen måste jag förbi Polstjärnan eftersom jag glömde min keps...vilket kanske är anledningen till varför jag tycker det är så kallt.... *himlar med ögonen* Så mycket för min lediga måndag! I dagsläget har jag inget inplanerat på fredag, men annars är det noteringar varje dag. Inte för att jag klagar, inte alls. Möjligtvis på temperaturen, då. ;-þ


Det är konstigt, det är kallt och jag fryser lite, men ändå är jag sugen på glass!

* Trolltyg i tomteskogen


Kommentarer
Carola L

Är inte det korrekta citatet . Morsan, vi har mejat ner en hel tomtearmé ?

2008-10-20 @ 09:26:04
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0