[Gammalt inlägg] Ingen kattastrof

Jag är trött. Jag tror inte att min trötthet på sistone har med Tramadolen att göra, men jag vet faktiskt inte vad det skulle kunna vara förutom det och att jag har haft mycket att göra i några dagar. Jag var trött redan i eftermiddags, så det är nog inte paltschwiimen heller.

I natt drömde jag att en katt kom in i lägenheten och flyttade in. Jag har inte diskuterat katter eller läst om några på länge, så jag undrar vad mitt undermedvetna försökte säga mig? Det var iaf en trevlig dröm ända tills det bankade på min dörr och en mansröst bullrade "Ge hit kattjäveln för fan!" *skakar på huvudet*

På tal om katter så såg jag nyss ett intressant reportage om en katt som spelar piano. Här finns ett exempel på Noras pianospelande:



Nu ska jag lägga mig i soffan och slötitta på TV ett tag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0