[Gammalt inlägg] "Say 'truck'!" "F...k!"

Jag hittade det här klippet på YouTube - det hör till saken att pappan, Christopher, och mamman, Jeanette (som inte är med på filmen), har turnerat med mig i Karibien för några år sedan (hennes professionella webbsida finns här), senare hälsade jag på dem och träffade Jean-Luc också. Så jag kan inte låta bli att dela med mig av det här klippet (på engelska, innehåller "the F word"):



*asg*


Det gick hur bra som helst att spela upp pjäsen i dag. Jag kanske måste partaja mer innan föreställningar?! ;-þ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0