[Gammalt inlägg] "Men han rör ju på sig"

Två ungdomar har erkänt att det var de som genomförde attacken mot RFSLs lokal i Piteå natten mot igår. Än är det okänt varför de gjorde det, men det borde komma fram så småningom.

Jag har städat upp på skrivbordet i sovrummet (något jag har tänkt göra i en och en halv månad) och organiserat om mina filmer lite. Egentligen borde jag kolla igenom alla som jag inte har sett än och bestämma om jag ska ha kvar dem eller inte, men de är så många att det skulle ta evigheter...vilket bara ytterligare belyser det faktum att jag har för många!

Mina föräldrar kommer förbi i eftermiddag för att fixa och dona lite, och då hade jag tänkt ta någon med mig och fara på Pressbyrån. Jag har nämligen fått en utbetalning från PlusGirot eftersom jag betalat in en räkning två gånger (det är vid sådana här tillfällen jag undrar om jag borde ha en god man?!), och så lyckades jag vinna 200 kr på BingoLotto också!

Även om jag inte mår 100% idag heller så är det definitivt bättre, och det är hopp om liv. *ler*


Förresten, är det någon mer som tänker vara med i NaNoWriMo i år? A ska det, så jag blir inte ensam i stan i år heller. Det är alltid roligare om man inte är ensam som skriver, särskilt under något så galet och intensivt som NaNo.... Yay!


Kommentarer
Carola

Nej, far på banken och sätt in dem istället - det kostar massor att ta ut dem :D

2008-10-06 @ 14:56:54
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0