[Gammalt inlägg] "Ja, man kan göra så. Men det är inte rätt!"

Jag är med laptop! En Toshiba, två år gammal och väldigt fin om jag får säga det själv. :D Nu behöver jag bara lite hjälp med att få det trådlösa nätverket att fungera....

Käkade frukost med Cerridwene i morse. Det gick bra, så vi ska fortsätta med det varje måndag under NaNo. :D Efteråt gick vi till BackCity - ambitiöst, va? Nästa gång ska jag ta med mig Tramadol... Jag hittade en skrivare på Elgiganten som jag har tänkt inhandla innan NaNo börjar (jag kommer förresten att vara värd för vår lilla kickoff torsdagen den 30 november) , och så köpte vi lite småtjafs på Dollar.  Sedan kom Cerridwene med datorn, och efter att ha lekt med den ett tag ska jag nu göra mig klar för att åka ut på Gläntan och sen till skrivarkursen på ABF/Framnäs.


Kommentarer
mamma

Älskade Dotter

spännade att se din nya frisyr...

2008-10-27 @ 19:40:16
Anonym

Hejhej:) Haft en trevlig helg? Ha en trevlig kväll! kramar

2008-10-27 @ 19:46:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Carola Lind

Ny frisyr har du ju knappast ;-)

2008-10-27 @ 21:30:45
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Anonym

hehe jag får typ händerna långt bakom fötterna om jag lutar mig framåt hehe:) Ha det fint!

2008-10-27 @ 22:12:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Cerridwene

Haha, tyckte du sa att du INTE skulle pilla på den förrens efter du kom hem. s Bra att du trivs me den iaf... får se när min kommer fram, borde dyka upp imorn tycker jag, har legat i Ånge sen imorse.

2008-10-28 @ 19:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0