[Gammalt inlägg] "I know what dude I am. I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!"

Kom hem halv sex i morse.... Tropic Thunder var mycket roligare än vad jag förväntade mig (kolla in Kirk Lazarus's (Robert Downey, Jr.) hemsida)! Det blir förmodligen att se den en gång till. Gick i princip direkt därifrån till det Hannibal Lecter-maraton Filmklubben hade, och lyckades se När lammen tystnar, Hannibal och Röd Drake. Men sen gick jag hem, eftersom a) jag var trött och skulle upp någorlunda tidigt och b) jag gillade inte Hannibal Rising när jag såg den på DVD.

Jag hann knappt stiga upp i dag så kom syrran och hennes äldsta, och vi gick på stan.

Nu ska jag bara göra mig klar för att åka ut på Gläntan. Jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla reda på allt jag ska göra, det blir nog en genomgång av manus med vår regissör innan vi börjar eftersom jag känner mig lite osäker på vad som händer i de olika scenerna...och jag hoppas att jag inte somnar på riktigt! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0