[Gammalt inlägg] Äntligen fredag!

Jag har rullat till och från Regnbågen (fritidsgård som bl. a. anordnar Tomtesagan) nu på förmiddagen idag. Så nu har jag äntligen fått ut min lön!

Och så var jag på Kvantum igår - jag hade inte tänkt fara, men då SMS:ade Cerridwene och frågade om jag ville hänga på.  Så det gjorde jag, även om jag ska förbi en sväng i kväll också. Jädra ICA som skickar ut rabattkuponger så långt i förväg!

Sen är det dags att jobba. Visst låter det som om jag är hurtig idag? Jag känner mig i alla fall lite hurtig, särskilt med tanke på att jag har ont i axeln igen. Meh.

Jag somnade kring nio i går kväll, och vaknade inte helt oväntat vid halv fyra. Men jag somnade om och sov till 7 - jag slog upp ögonen mindre än en minut innan väckarklockorna började ringa. Om jag känner mig mer alert än igår låter jag vara osagt....

På vägen hem från Regnbågen träffade jag Satu från Konsthallen. Hon ville att ja skulle komma förbi nart, så det ska jag försöka göra såklart. Vi pratade lite om konst i allmänhet och taktil konst i allmänhet. Om nån har bra information om olika former av taktil konst så tas den tacksamt emot.

Nu ska jag käka innan taxin kommer, och sen ska jag ringa som en tok på jobbet.



Kommentarer
Carola

Hurtigt - jag bäddar rent alla sängar.... det tar tid och är trist

2009-02-13 @ 11:32:37
URL: http://mammamuh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0