[Gammalt inlägg] Välkommen till min nya blogg!

Det här är mammamuhs fel! *nickar*

Jag har redan två bloggar, men de är på engelska och efter diverse påtryckningar så tänkte jag att jag skulle försöka blogga lite på svenska.... Exakt vad jag ska blogga om är jag inte säker på än, men det blir väl små glimtar av mitt vardagsliv antar jag.

För tillfället är det Harry Potter som gäller; jag har sett Order of the Phoenix  och väntar otåligt på att Deathly Hallows ska komma ut. *hmm* Mycket svenska i den meningen.... ;-þ

Jag borde inte ha gått upp så tidigt i morse, det känns som om jag har gjort allt jag skulle redan...det är mycket bättre att sova till nio. *nickar* Hur jag någonsin har kunnat jobba och börjat åtta på morgonen är ett mysterium...det är som om min kropp går på Ohio-tid eller nåt!

I och för sig så kan jag ju försöka komma igång med någon av de saker jag skjuter på framtiden hela tiden, som att omorganisera min sajt eller börja på mina snabbskisser som jag vill börja göra av mina karaktärer.... Men om jag käner mig själv rätt så kommer jag bara att ladda om min MySpace-sida hundra gånger för att se om någon mer har lagt till mig som vän....


Kommentarer
Carola

Välkommen!

2007-07-18 @ 16:16:55
URL: http://mammamuh.blogg.se
Pernilla

Tänkte bara tillägga att jag inte varit i Norrfjärden Norbotten på mycket länge! Skäms lite för att jag aldrig hälsat på dig!!
Norrfjärden för oss den här helgen innebar bara ett ställe varifrån färjan tog oss över till Holmön!

2007-07-19 @ 22:26:14
URL: http://perne.blogg.se
Cilia

Ni får komma förbi nån gång...det tar bara 10 minuter, en kvart från Öjebyn. :-)

2007-07-21 @ 12:06:27
URL: http://dq.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0