[Gammalt inlägg] "Nej, nu har vi inte tid att sitta här längre!" *

P kom en timme för tidigt, så jag hann inte med allt jag hade tänkt i morse. Sen har det varit full fart ända till klockan tio i kväll, så jag är rätt så trött och ska sova snart.

Föreställningarna på Backa gick mycket bättre än jag hade förväntat mig! Nu har vi iofs hälften kvar (och 24Norrbotten kanske kommer i morgon), men ändå. Det känns iaf helt okej. Tyvärr är avslutningen på draman på måndag kväll när min studiecirkel börjar (och vid samma tid också!), så det är lite svårt att bestämma hur jag ska göra. Jag menar, jag har trots allt varit med i dramagruppen i nästan fem år, men samtidigt så är skrivarcirkeln en chans att lära mig mer om något jag brinner ännu mer för än jag gör för teater...det är verkligen svårt.

Sedan har jag haft styrelsemöte (NHR). Efteråt for jag till Skattmasen med bilderna jag hade bränt åt honom. På väg därifrån for jag in på Coop, där jag träffade på M från biografen och I från Gottis. :-D Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig...det känns som om jag lever i en enda lång, upptagen vecka....


* = Vi hade i alla fall tur med vädret


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0