[Gammalt inlägg] Sådana här dagar är nästan som att ha ett jobb

HN ringde i förmiddags och undrade om jag ville luncha på Krokodil. Det var riktigt trevligt (och gott - om det var enklare att ta sig in där så skulle jag nog äta gär oftare) med en massa författarprat (och lite funkis och HBT också, förstås...). Det var definitivt inte sista gången! Sen ringde fru Marsán, och vi pratade lite om min blogg och skrivarkursen :) )!

Efteråt träffade jag E på Kvarters (fru G dök också upp, vilket var trevligt), och vi bestämde oss för att gå på bio och se Step Brothers. Gick en snabbis på Gallerian på vägen hem, där jag träffade på Egge. :D

Step Brothers var sanslöst rolig! Jag gillar ju Will Ferrell, och med honom vet man ju vad man får. :) Jag kanske ska gå på Småstadens gratis filmvisning i morgon, det beror på om jag ska gå på mässan med Mammamuh eller inte. Sen ska jag och E hitta på nåt, vad vet jag inte än. Men nu är jag trött så jag ska nog sova snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0