[Gammalt inlägg] ”Jag har en plan”

Mamma frågade om jag ville hänga med till BackCity idag, och även om jag var på vissa av affärerna där igår så har hon ju bil, så jag bangade inte. Det blev mest konserver och sånt på ÖB.

Efter att jag och mamsen hade käkat lunch på Röda Lyktan ringde HA. Hon satt på bussen från Ume och undrade om jag ville träffas, vilket jag naturligtvis gjorde. Så vi träffades på stan, shoppade lite och käkade glass. :)

Sen kom pappsen med två kartonger, jag rensade snabbt den ena men den andra har jag inte ens börjat med.... Men jag ska. Snart. Typ. Och så måste jag försöka hitta den där grejen till bredbandet så att det blir trådlöst....

Men jag måste få i mig nåt att äta först...jag fastnar så lätt i olika projekt och glömmer alldeles bort tiden.

I morgon ska jag fika med E, och sen ska jag och Cerridwene shoppa till både kickoffen och NaNo. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0