[Gammalt inlägg] Det var ju positivt!

Jag ska snart gå och lägga mig, men jag ville posta först.

På väg till Kvarters hörde jag ett konstigt, men bekant, ljud. När jag kom över torget mot gågatan såg jag var ljudet kom ifrån - en gammal farbror spelade positiv! För ett ögonblick tänkte jag ta ett kort för att föreviga denna högst oväntade och mycket roande syn, men ändrade mig i sista stund.

När jag stod i kön på Kvarters för att betala upptäckte jag att jag hade glömt min plånbok hemma...typiskt. Men jag fick låna av E eftersom vi träffas i morgon kväll på premiären av Quantum of Solace.

På eftermiddagen for jag och Cerridwene och handlade inför NaNoWriMo-kickoffen i morgon kväll, och hon hämtade sin nya mikrolaptop. Tack för lånet av vantarna!

Jag ska försöka plocka ihop lite i morgon, men först och främst ska jag sova lite....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0