[Gammalt inlägg] Ingen ordning....

Ringde arbetsordercentralen för att se ordergången vad gäller mina vinterdäck. Hon skulle ringa Magnus - som jag försökt få tag på i en vecka - på en gång och be honom ringa upp mig. Mindre än fem minuter senare gjorde han det.

Han hade pratat med AT:n för en vecka sedan och sagt att det inte finns någon ekonomi i att laga däcken utan att hon skulle beställa nya till mig. Hon sa till honom att hon skulle kontakta mig, men det har hon alltså inte gjort...och nu måste jag vänta till på måndag innan hon har telefontid igen. *AAAARGH*

Jag har ingen aning om hur halkigt det är ute, men jag måste ta mig ut snart innan jag får total lappsjuka! Jag sover dåligt och samlar på mig vatten eftersom jag sitter så stilla, och det är jättejobbigt. Det gör det liksom värt att röra på sig känns det som.  Funderar på att fara och se "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen". Jag menar, även om den är kass så måste jag ju se den.

Men en bra sak med att jag knappt lämnat lägenheten på en vecka är i alla fall att det har gått åt rätt så lite pengar... *ler*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Commonly Unique

Devin Lind skriver om personlig utveckling, mångfald, skrivande, böcker och mycket annat.

RSS 2.0